Re: [GNOME-TR] Proje Yonetimi

benim buradaki tek amacÄm,
kimin ne kadar ÃalÄÅtÄÄÄ deÄil bizden istenirse bak bu bu yapÄlmÄÅ ve bu kiÅiden yapÄlmÄÅ diyebilmek. ben Ãeviri yapabildiÄim kadar kendim eÄer projeye girersem bir diÄer arkadaÅ hani ÃzgÃr ne yaptÄ dediÄinde buraya bakÄp gÃrebilecek ve aynÄ zamanda planlÄ bir Åekilde iÅlerin yÃrÃmesi aÃÄsÄndan iyi olur diye dÃÅÃndÃm.
amaà budur.