Re: Merhaba,

Sayet Gnome programlarini anlatirsaniz, Windows karsiliklari ile (varsa)
mukayese ederseniz, Penguence dergisinin (hala varsa) Gnome bolumunu siz
doldurabilirsiniz saniyorum.

Eger Gnome bolumunu icin olmayacaksa, hazir laf acilmisken, bizim de
Gnome bolumu icin bir seyler yazmamiz gerekiyor sanirim, degil mi Erhan?