Re: Merhaba,

Seve seve yazmak isterim. Çünkü, Linux'ta kullanılan çeşitli müzik yazılımlarını özellikle yabancı sitelerden takip ediyor, taramalar yapıyorum. Edindiğim bilgileri derli toplu bir veya birkaç seri (Müzik ve Linux - 1, Müzik ve Linux - 2 gibi...) yazı halinde iletmek isterim. Bu yazıları Openoffice Writer kullanarak hazırlayabilirim ve kendi formatında gönderebilirim. Scribus programını indirdim. Help dosyalarını okuyarak da hazırlamaya çalışabilirim. Müzik alanından bir kompozitör olarak elimden geleni yapmaya çalışırım. Kendimi daha da geliştirdikçe belki ilerki yıllarda yapılacak olan bir Linux Şenliği veya LKD'nin Seminer programları içinde bir yerlerde Seminer de vermek isterim.
Sevgilerimle.

On 5/30/05, Erhan Ekici <erhan uzem itu edu tr> wrote:
Merhabalar...

Quoting Görkem Çetin <gorkem gorkemcetin com>:

> Merhaba
>
> Erhan, acaba Müzik ve Linux konusu, bir sonraki
> Penguence dergisinin yazılarından birisini oluşturabilir mi?

Elbette olusturabilir. Neden olmasin?
Bu konuda Penguence Dergisi yeni sorumlusu Devrim Gunduz ile irtibata gecmek
gerek. Eger Server Bey yazabilirm diyorsa ben ileteyim.

Ne dersiniz Server Bey?

iyi calismalar,
Erhan Ekici