Re: Merhaba,

Merhabalar Server Bey,

Oncelikle ilginiz icin tesekkurler,
Yazi icin Scribus'a ihtiyaciniz olmayacak. OpenOffice Belgesi olarak iletmeniz
yeterli.

Yazi konusu ve basliginizi penguence linux org tr adresine iletebilirsiniz.
3. sayi Temmuz ayinda cikacak. 10-12 haziran gibi yaziyi teslim edebilirseniz
cok guzel olur.

Yazi ve dergi ile ilgili bilgiler icin penguence linux org tr adresine
yazabilirsiniz. Dergiden sorumlu arkadasimiz ise Devrim Gunduz.

tekrar tesekkurler,

iyi calismalar,
Erhan Ekici