Re: [GNOME-TR] idle

Selam,

Paz 14 Ağu 2005 18:51 sularında, Onur Can CAKMAK şunları yazmıştı:
> Paz, 2005-08-14 tarihinde 18:40 +0300 saatinde, Nilgün Belma Bugüner

> Esasında "meşgul" de idle'ın karşılığı değil. idle olanın, meşgul
> durumdakinin tam tersine yapcak hiç işi yoktur. Hatta "bekle"mez bile =)

Bilgisayar karşımda, yazılım meşgul; beklemeyip ne yapacak?
Ne olur polemiğe girmeyelim.

> Konuyu dallandırmak istemiyorum ama, obsolete daha çok "outdated"
> anlamında, bi yandan da "çalışsa bile artık işe yaramayan" anlamında. iş
> yapmayan, işi olmayan, atıl değil -bence-.

Atıl olmak, tam bu tarif ettiğiniz ("çalışsa bile artık işe yaramayan")
anlamın karşılığıdır ve dediginiz gibi "iş yapmayan" karşılığı değildir.

Idle için basitçe "boşta" deyin...

Esen kalın,
Nilgün