Re: [GNOME-TR] idle

Paz, 2005-08-14 tarihinde 18:40 +0300 saatinde, NilgÃn Belma BugÃner
yazdÄ:
> Selam,
>
> Paz 14 AÄu 2005 18:11 sularÄnda, Onur Can CAKMAK ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:

> Ben "meÅgul" karÅÄlÄÄÄnÄ kullanÄyorum, oyalanmak da
> bir ÃeÅit meÅguliyettir. :-)

EsasÄnda "meÅgul" de idle'Än karÅÄlÄÄÄ deÄil. idle olanÄn, meÅgul
durumdakinin tam tersine yapcak hià iÅi yoktur. Hatta "bekle"mez bile =)

> AtÄl'Ä ise, obsolete'in karÅÄlÄÄÄ olarak kullanÄyorum.
Konuyu dallandÄrmak istemiyorum ama, obsolete daha Ãok "outdated"
anlamÄnda, bi yandan da "ÃalÄÅsa bile artÄk iÅe yaramayan" anlamÄnda. iÅ
yapmayan, iÅi olmayan, atÄl deÄil -bence-.

SaygÄlar