Re: [GNOME-TR] idle

Selamlar,

Bu durumda "idle time" "aylak zaman" "aylaklÄk zamanÄ" oluyor sanÄrÄm.

aylak idle'a yakÄn gibi gÃzÃkse de bence kullanÄmÄ komik sonuÃlar
oluÅturur. "aylak bellek" "aylak kullanÄcÄ zaman aÅÄmÄ" "aylak olarak
ayarla/iÅaretle" gibi Ãeviriler bu tip kullanÄm iÃin Ãok uzak bence. =)

Äyi ÃalÄÅmalar

Paz, 2005-08-14 tarihinde 08:35 -0700 saatinde, Tamer Sezgin yazdÄ: