Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

Merhabalar...

Quoting Baris Cicek <baris teamforce name tr>:

> Guzel fikirler. Simdi ufak bir sayfa hazirlayip orayi web sayfasinin
> bulundugu adrese ekleyecegim. Burada soylenen fikirleri oraya ekleriz,
> hem takibi daha rahat olur hem de gozumuzden kacmaz. Sanirim Erhan icin
> sakincasi yoktur.

Rica ederim ne sakincasi. Bilakis memnun olurum:)

> Etkinlikler takvimini guncel tuttugumuz muddetce sorun yok. Ancak bu tip
> bir seyin ayri bir yuk olusturacagini surekli takip gerektirecegini
> unutmamak lazim. Onun disinda hicbir itirazim yok.

Guncellemeler konusunda problem olmayacak. Bana guncelleme istegini ilettiginiz
zaman 4 saat icinde sitede olur:) (4 saat icinde olamayan sayfalar icin extra
guncelletme kazaniyorsunuz:))

> [...]
> icin faydali. Buraya ceviri disinda sorulari olan insalar da katilabilir
> ve onlara yardimci olabilirler. Dahasi sayfamizda onlarin programlarina
> da yer verip, bir sekilde destek de olmus oluruz. Gnome ile alakali bir
> cok detay var siradan bir gtk programlamadan farkli olarak. (uyari
> alani, gconf, bonobo, pango .. yeni eklenecek olan DBUS, HAL
> belirtimleri vs.) Bunlari anlatan belgeleri cevisini gectim en azindan
> bir yerde toplamak programcilar icin buyuk bir kolaylik olacak ve
> sayfanin kullanimini arttiracaktir herhalde.

Siddet ve hararetle www.gnome.org.tr adresi alindiktan ve simdiki gorevlerimizi
tamamladiktan hemen sonra developer.gnome.org.tr bolumunu ayrintili konusalim ve
yapalim derim.

> Gelistiriciler icin olan kismi bir tarafa sanirim benim en once
> Windows'dan Gnome'a gecis icin belgeler bulup/hazirlayip insanlarin
> agzinin suyunu akitmam gerekiyor. ;)) (Bu gorevin bende oldugunu
> biliyorum)
Bekliyoruz:)
> Bir baska sey daha var. Gnome 2.8 yarin cikacak, ve bunu gecen surumde
> yapmadigimiz ancak bu sefer yapacagimizi dusunerek soyluyorum, surum
> notlarini dergi/gazete bilisim koselerindeki yazarlara vs. duyuralim.
> Artik PR'a bakan birisi olduguna gore bu isler daha duzgun yuruyecektir
> sanirim. Sayfayi da ona hazir etsek iyi olur. Hatta Onur mumkunse
> log'lari ve trafigi inceleyelim ne kadar etkili oldugunu olcmus oluruz.
> (Verimlilik testi de diyebiliriz. :) Keske alan adi yetisebilseydi.

Gnome Ceviri sitesinden Gnome Türkiye sitesine donunce isler tahminimizden de
zaman alici oldu:(
Ben bugün lkd-idari ye bir eposta atip www.gnome.org.tr ismini almak
istedigimizi ve destek verip veremeyeceklerini soracagim.(Muhtemelen
vereceklerdir:))

iyi calismalar,
Erhan Ekici