Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

Merhabalar...

Quoting Baris Cicek <baris teamforce name tr>:

> Gnome Programlarini yazayim ancak, nasil yazayim bilmiyorum. Liste
> halinde mi olsun? Yani su program sunu yapar seklinde. Tabi tek cumle
> degil ancak cok uzun da olmayacak sekilde. Yuzlerce program var bunlarin
> hepsini ayri ayri ele almak pek kolay olmayacak.
farkindayim. temel programlar ile baslayalim. Bir sure sonra diger
programlarida beraber ekleriz. 2-3 cumlelik tanitim yeterlidir herhalde
programlar icin. Site giren adam Gnome hakkinda fazla bilgili olmayacak.
O sebeple bak windowstaki su program burdada varmis diyebilmeli.

> Gnome Files sitesi
> esasinda yeterli bunun icin diye dusunuyorum.
Ama ingilizce:(
>Bunun yerine Gnome
> Programlama hakkinda belgeleri toplayarak bir bolum yapabilirim.
> Saniyorum boylesi daha faydali olur, kisalarini da cevirmeye calisirim.
> Buna daha cok ihtiyac oldugunu dusunuyorum.

Bu cok guzel bir fikir "developer.gnome.org.tr". gercekten cok hos olur :)
> Aslinda Gnome'da en azindan cvs'deki dosyalarin bir listesini de yapip
> yanlarina neler olduklarini yazmak belki mumkun olabilir bilemiyorum
> nasil durur, ise yarar mi o yuzden tereddutte kaldim.

iyi calismalar,
Erhan Ekici