Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

> Eksik kalan sayfalar:
>
> - Gnome Turkiye (Gorkem yazabilir misin?)
> - Gnome Programlari (Baris yazar misin?)
> - Gnome Ekran Goruntuleri (Bunu ben hallederim.)
> - FAQ  (Onur ne dersin? :) )
Gnome Programlarini yazayim ancak, nasil yazayim bilmiyorum. Liste
halinde mi olsun? Yani su program sunu yapar seklinde. Tabi tek cumle
degil ancak cok uzun da olmayacak sekilde. Yuzlerce program var bunlarin
hepsini ayri ayri ele almak pek kolay olmayacak. Gnome Files sitesi
esasinda yeterli bunun icin diye dusunuyorum. Bunun yerine Gnome
Programlama hakkinda belgeleri toplayarak bir bolum yapabilirim.
Saniyorum boylesi daha faydali olur, kisalarini da cevirmeye calisirim.
Buna daha cok ihtiyac oldugunu dusunuyorum.

Aslinda Gnome'da en azindan cvs'deki dosyalarin bir listesini de yapip
yanlarina neler olduklarini yazmak belki mumkun olabilir bilemiyorum
nasil durur, ise yarar mi o yuzden tereddutte kaldim.