Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

Bunun yerine Gnome
Programlama hakkinda belgeleri toplayarak bir bolum yapabilirim.
Saniyorum boylesi daha faydali olur, kisalarini da cevirmeye calisirim.
Buna daha cok ihtiyac oldugunu dusunuyorum.

Bu cok guzel bir fikir "developer.gnome.org.tr". gercekten cok hos olur :)

Merhaba

Konudan hareketle, acaba GTK ile programlama yapan ve ciddi yazılım birikimi olan arkadaşları (Ali Vardar, Yüksel Özcan, başka?) buraya davet etsek, bize yazılarıyla ve hazırladıkları yazılımların tanıtımıyla destek verseler, nasıl olur?

İyi çalışmalar
Görkem