Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

Selam,

On Tue, 14 Sep 2004 21:22:55 +0300, Baris Cicek <baris teamforce name tr> wrote:
> Guzel fikirler. Simdi ufak bir sayfa hazirlayip orayi web sayfasinin
> bulundugu adrese ekleyecegim. Burada soylenen fikirleri oraya ekleriz,
> hem takibi daha rahat olur hem de gozumuzden kacmaz. Sanirim Erhan icin
> sakincasi yoktur.
>
> Etkinlikler takvimini guncel tuttugumuz muddetce sorun yok. Ancak bu tip
> bir seyin ayri bir yuk olusturacagini surekli takip gerektirecegini
> unutmamak lazim. Onun disinda hicbir itirazim yok.

Oneriler bolumu de guzel fikir ;). Etkinlik takvimi cok buyuk yuk
olmayacaktir, iste 2 hafta sora 2.10 cikio, bundan 2 gun once
islatiyoruz, bundan 5 gun once son ceviri zamani, ivir zivir aklimiza
geldikce ekleriz.. Cok yuk olmaz gibime geliyor..

> [...]
> sayfanin kullanimini arttiracaktir herhalde.
>
> Gelistiriciler icin olan kismi bir tarafa sanirim benim en once
> Windows'dan Gnome'a gecis icin belgeler bulup/hazirlayip insanlarin
> agzinin suyunu akitmam gerekiyor. ;)) (Bu gorevin bende oldugunu
> biliyorum)
>
> Bir baska sey daha var. Gnome 2.8 yarin cikacak, ve bunu gecen surumde
> yapmadigimiz ancak bu sefer yapacagimizi dusunerek soyluyorum, surum
> notlarini dergi/gazete bilisim koselerindeki yazarlara vs. duyuralim.
> Artik PR'a bakan birisi olduguna gore bu isler daha duzgun yuruyecektir

:)) Dergilerin ilgili yazarlarinin adresleri oldugunu soyleyemem ama
bir liste olusturabilirsek ben her seferinde iletirim..

> sanirim. Sayfayi da ona hazir etsek iyi olur. Hatta Onur mumkunse
> log'lari ve trafigi inceleyelim ne kadar etkili oldugunu olcmus oluruz.
> (Verimlilik testi de diyebiliriz. :) Keske alan adi yetisebilseydi.

Webalizer, analog ivir zivir hersey kurabiliriz kayit incelemek icin :)