Re: Web Sayfasi - Son hali

Erhan Ekici wrote:

Merhabalar...

Quoting Gorkem Cetin <gorkem bahcesehir edu tr>:

Bu hali ile sayfa bana hala bir ceviri sayfasini
hatirlatiyor/andiriyor.Eklenen baglantilar sola aktarilirsa,
ayri bir pencere icine yerlestirilirse, bu pencerenin bagligi da "GNOME
Turkiye" yapilirsa cok iyi durur. Ben iclerini doldururum...

"GNOME Turkiye" diye ayri bir pencerede gerekli baglantilari topladim. Sayfanin ceviri gorunumden cikmasi icin bir kac duzenleme daha yaptim. &#304;cergini bekliyorum.

Merhaba

Hemen içeriği hazırlamaya başlıyorum. Bana

- GNOME nedir?
- GNOME Türkiye
- GNOME 2.6/2.8

kısımları kaldı, değil mi? Emin olmak için soruyorum...

Ayrıca malum sorum yine geliyor. Sayfanın en alt kısmındaki bağlantılar hangi menüyü kopyalıyor? Eğer bu kısım, aşağıya doğru uzayan sayfalar için daha hızlı bir erişim için amaçlanıyor ise ana sayfadaki tüm bağlantıları içermesi gerekmiyor mu? :-)

İyi çalışmalar
Görkem