Re: Web Sayfasi - Son hali

Merhabalar...

Quoting Gorkem Cetin <gorkem bahcesehir edu tr>:

> Bu hali ile sayfa bana hala bir ceviri sayfasini
> hatirlatiyor/andiriyor.Eklenen baglantilar sola aktarilirsa,
> ayri bir pencere icine yerlestirilirse, bu pencerenin bagligi da "GNOME
> Turkiye" yapilirsa cok iyi durur. Ben iclerini doldururum...

"GNOME Turkiye" diye ayri bir pencerede gerekli baglantilari topladim.
Sayfanin ceviri gorunumden cikmasi icin bir kac duzenleme daha yaptim.
&#304;cergini bekliyorum.

> Bir kac duzeltme ricasi daha:
Gerekli duzeltmeler de yapildi.

Son haline bi daha bakip, aksak, eksik, (eksik linkler haric tabii:))
goze kotu gorunen yerleri bildirirseniz sevinirim:)

http://www.uzem.itu.edu.tr/~galileo/gnometurk/

iyi calismalar,
Erhan Ekici