Re: Web Sayfasi - Son hali

Merhaba

Alt Cubuk alta dogru uzayan sayfalarda "navigasyon" :) amacli duruyor.
Bana gore kalsin. Ama herkes kalksin diyorsa kaldirayim.

Gezgin Ãubuk amacÄyla yapÄlmÄÅ ise hià sorun yok. Ama bu durumda sol taraftaki menÃlerin tamamÄnÄn altta olmasÄ gerekiyor ki sayfaya bakan kiÅi menÃler arasÄndaki farkÄ bulmak zorunda, tahmin etmek durumunda kalmasÄn. SayfayÄ izleyenleri dÃÅÃnmek zorunda bÄrakmayalÄm.

- Bir baska sorun da, sayfalar kisa olursa en alttaki GNOME cubugu
yukari dogru genisliyor. 1024x768 cozunurlukte once ana sayfaya,
sonra "gnome ekran goruntuleri" sayfasina bakildiginda ne demek istedigim
daha net anlasilabilir.

Tam anlayamadim. araya bir kac satir daha bosluk mu atalim.

BoÅluk attÄÄÄnda da durum deÄiÅmeyecektir. HTML kodu eksik duruyor. Tabloya height=100% parametresi vermek gerekiyor. BahsettiÄim iki sayfanÄn en altÄna bakarsan sorunu anlayabilirsin. En dipteki ince ÃubuklarÄn geniÅlikleri farklÄ.

Baglantilarini hemen ekleyeyim. "GNOME Turkiye" diye. Sayfasini hazirlayabilir
misin?

Ana sayfayÄ da deÄiÅtirmek gerekiyor bu durumda. EÄer Åu baÄlantÄlarÄ sol tepeye eklersen iÃindekileri hazÄrlayabilirim:

GNOME Nedir?
GNOME TÃrkiye
GNOME 2.6/2.8

AyrÄca sayfanÄn adÄnÄ "GNOME TÃrkiye" olarak deÄiÅtirmemiz lazÄm.

Bu arada sayfanÄn bir yerelleÅtirme sayfasÄndan Ãok GNOME TÃrkiye sayfaÄsna doÄru kaymasÄ konusunda bence listeden daha Ãok fikir gelmeli. Bu iÅlemi yaparken sadece Erhan ve ben aramÄzda konuÅuyoruz, ama istek, Ãneri, Åikayet var mÄ? DoÄru yapÄyor muyuz? Liste sakinleri en azÄndan "onaylÄyoruz" ya da "onaylamÄyoruz, Åu sebepten dolayÄ" derlerse Ãok iyi olur.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem