Re: Web Sayfasi - Son hali

Merhabalar...

Quoting Gorkem Cetin <gorkem bahcesehir edu tr>:

> - Sayfanin en altindaki menu geri gelmis (Alt cubugun donusu 2)
Alt Cubuk alta dogru uzayan sayfalarda "navigasyon" :) amacli duruyor.
Bana gore kalsin. Ama herkes kalksin diyorsa kaldirayim.

> - Bir baska sorun da, sayfalar kisa olursa en alttaki GNOME cubugu
> yukari dogru genisliyor. 1024x768 cozunurlukte once ana sayfaya,
> sonra "gnome ekran goruntuleri" sayfasina bakildiginda ne demek istedigim
> daha net anlasilabilir.

Tam anlayamadim. araya bir kac satir daha bosluk mu atalim.

> - Cevirmenler sayfasindaki aciklama bende italik yazitipi ile
> hazirlanmis gorunuyor.
Duzeltiyorum.

> - Ceviri sozlugu ve durum sayfasi, bu yapinin icine gomulebilir
> mi?
Zaman alir ama gomulebilir. Durum sayfasini Baris, Onur hazirladi galiba. Bilgi
lutfen. Gomebilir miyiz?

> - gnome.org.tr'yi almak icin bu sayfanin genel GNOME Turkiye sayfasi
> haline getirilmesi gerekiyor. Sol taraftaki iletisim Cubuguna ek olarak,
> en tepeye, bir diger tablo yerlestirip GNOME Turkiye hakkinda bilgi
> verelim derim.
Baglantilarini hemen ekleyeyim. "GNOME Turkiye" diye. Sayfasini hazirlayabilir
misin?

> - En tepedeki "sozlukte ara" kisminin yaninda, "web sayfasinda ara"
> dugmesi de gelebilir mi?

Birazdan ekleyecegim. (HTML). Aktif olmasi hafta sonunu bulabilir.

iyi calismalar,
Erhan Ekici