Re: Guncellemeler

Tam oyle oldugunu soyleyemem. Ayni seyle Gnome 2.6'da da karsilastigim
icin biliyorum. Malesef tum tarball'lar 12'si aksami olusturulmuyor. Bu
gunden itibaren (son ana kalmamak icin tabi ki) herkes son kararli
surumleri olusturup release-team icin yolluyor, ve ancak yeni
guncellemeyi paket yoneticisine haber vererek, ya da onun sansa kontrol
etmesiyle Gnome 2.8 icerisine dahil oluyor. Benim 10'u icin israr
etmemim sebebi buydu. Ancak tabi ki 12'si aksami bile bir ceviri bitse
bunu yollariz, paket yoneticisine bildiririz, gerisi onun insafi artik.
Ancak eklememektek pek haksiz sayilmaz.

Olayin rakamlardan oteye gitmesi icin bu sekilde hareket etmek sart.

Merhaba

Tamam, Åimdi durumu anladÄm. :-) BugÃn GNOME listesine gelen bir e-postada,
GNOME release manager'Än tar paketlerini 13'Ãnde hazÄrlayacaÄÄ yazÄyordu. %79
civarÄnda kalan bir kaà dil iÃin bunu yapacaklar.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem