Re: Biraz daha konu disi..

Cts, 2004-10-02 tarihinde 19:58 +0300 saatinde, Onur Can CAKMAK yazdı:
> Selamlar,
>
> Esasinda cok guzel olmus "karalama" parmak renklerini yeni gtp logosu
> gibi yapabilir miyiz? Bi' de alttaki yazitipini ve rengini benzetirsek
> cok guzel olur.. -yanlis hatirlamiyorsam gnome-i18n liste arsivinde
> hangi font hangi boyutta falan gibi detaylari var-

Font ya Trebuchet MS ya da Blue Highway, neyse birazdan daha değişik
şeyler yapmayı düşüyorum listeye geçerim :) ama önce Türkiye haritasının
svg kopyasını çıkarmam gerekiyor :)

İyi akşamlar.

> Bi dahaki organizasyona 15-20 gun kala kac tane ne renk istedigimizi
> soylersek arkadas bu isi  yapabilir bizim icin =)
>
> Iyi Calismalar

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker jabber org
#if _FP_W_TYPE_SIZE < 64
#error "Only stud muffins allowed, schmuck."
#endif
                                   -- linux/arch/sparc64/quad.c