Re: Biraz daha konu disi..

Selamlar,

Esasinda cok guzel olmus "karalama" parmak renklerini yeni gtp logosu
gibi yapabilir miyiz? Bi' de alttaki yazitipini ve rengini benzetirsek
cok guzel olur.. -yanlis hatirlamiyorsam gnome-i18n liste arsivinde
hangi font hangi boyutta falan gibi detaylari var-

Bi dahaki organizasyona 15-20 gun kala kac tane ne renk istedigimizi
soylersek arkadas bu isi  yapabilir bizim icin =)

Iyi Calismalar