Biraz daha konu disi..

Selamlar,

Biraz daha konu disi ama..
Eski bi zincirde gecen "boot" kelimesinin anlamini ogrendim aklima
geldi gonderiyim dedim..

Boot, bootstrap'in kisaltilmisiymis, bootstrap de bot bagcigi mi ne demekmis..
Ingilizce'de "dusen birinin kendini bagciklarindan tutarak ayaga
kaldirmasi" gibi -tam boyle olmayabilir- bir deyim varmis. Ve boot da
isletim sisteminin kendi kendini yuklemesi, ayaga kaldirmasi (!)
oluyor =P

Diger konu disi biseyse, bu gece disarda arkadasin yakin bir
arkadasiyla tanistim, kendisi t-shirt baski isi yapiyormus.. Bizim
icin GNOME t-shirtleri hazirlamasi da hic sorun olmazmis :P. 2 ay
sonraki gorusmemizde kullanisli olabilir mesela =)

Iyi Calismalar.

PS: gnome.org.tr alanadi icin haber bekliyorum sunuculari ayarlamak icin..
--
Onur Can CAKMAK