Re: libgnome =?utf-8?b?w6dldmlyaXNp?=

Baris Cicek wrote:

>Escape character, 'sonlandirma karakteri' olabilir.
>
>to escape a character , 'karakteri sonlandirmak icin' olabilir. veya
>terketmek. Tam anlamadim aslinda 'to escape a character'in ne demek
>oldugunu.
>
>Fallback icin de gene ne demek istedigini tam olarak bilmek lazim.
>Kodlarina bir bakmak lazim nerede ne icin geciyorsa diye.
>
>Baris.

Merhaba

'To escape a character' bildigim kadariyla 'karakterin anlamini
yitirmek' olarak kullaniliyor. Ornegin,

\a

yazdiginizda

escape character = \
escaped character = a

olmasi gerekiyor. Yanlisim varsa lutfen bilen birisi duzeltsin.
Belirttiklerim dogru ise bu veriler uzerinde gidilerek bir cozum
uretilebilir.

Not: Mozilla ve web-mail'in azizligi nedeniyle arada bir Turkce
karakterleri kullanamama sorunlarim doguyor. Bilginize.

Iyi calismalar
Gorkem