Re: libgnome çevirisi [ Escape char ]

Merhaba

11-03-2004 Perşembe günü saat 17:42 sularında, Baris Cicek dedi ki:
> Escape character, 'sonlandirma karakteri' olabilir.

Bence çıkış karakteri daha uygun olur. Onur'un bahsettiği Escape Char.
larin { \a, \n, \t, \b, \v ... } gibi karakterler olduğunu düşünüyorum.
Başındaki "\" ters bölü işaretine escape char. deniyor diye biliyorum.

> to escape a character , 'karakteri sonlandirmak icin' olabilir. veya
> terketmek. Tam anlamadim aslinda 'to escape a character'in ne demek
> oldugunu.

Ki aynı mantıkla düşünürsek "to escape a character" burada "çıkış
karakteri yazmak" anlamında kullanılmış oluyor bence...

Kolay Gelsin

--
Arman (Armish) Aksoy
http://lfs.geleceklinux.org