Re: Yenilenen dosyalar

>Bu e-postanın gönderildiği tarihte bu adres çalışıyordu. Her gün değil,
>gönderdiğim gün bakman, alman ve bu dosyaları CVS'e aktarman beklenirdi.
>Kimin ne zaman bitireceği ile değil, işin ne kadarının bitirildiği ile
>ilgilenmeliyiz. İnsanlar işleri yarım bıraktıklarında, kaldığı yerden mi
>devam edeceğiz, yoksa baştan mı başlayacağız?
>
>Dosyaların bulunduğu adresi şahsen sana da göndermiştim (CC: listesinde
>vardın) ama görevini yapmayan sanırım bu durumda sensin.

>Bir web sayfasını kontrol etmeni beklemiyorum zaten. Yalnızca burada
> [...]
Merhaba

Tek sorun, listeyi kontrol etmediğin için sürekli olarak problem
yaşamamız. Aynı sorunla daha önce de karşılaştık. Liste ile bütünleşik
gitmediğin için yöntem konusunda problemler var. Listenin yöntemleri ile
senin yöntemlerin çakışıyor ve malesef burada kişisel gitme lüksümüz yok.

Dosyaları bundan sonra bana lütfen e-posta ile gönder. Tamamlanmamış
dosyaların bulunduğu web sayfasını sürekli olarak kontrol edemem.

Daha önce de söylediğim gibi bu dosyaları kontrol etmeden CVS'e
göndermem mümkün değil. Şu anki iş yoğunluğum içinde hemen gönderemem.
Anlayışla karşılayacağını ümit ediyorum.

Barış: İstekli isen dosyaları çapraz kontrol edebiliriz.

İyi çalışmalar
Görkem