Re: Yenilenen dosyalar

g-c-c mi ? gnome-media mi ?  atk mi ?

Liste atilan mailleri bir tek ben mi okuyorum merak ediyorum dogrusu.
Defalarca liste maillerimin sonunda ekledigim durum sayfasinin kontrol
edilmesini ve kim hangi paketi ceviriyorsa iletmesini rica ettim. Simdi
lutfen bir daha bakar misiniz o listeye, g-c-c'nin gnome-media'nin
durumu nedir?

Bu calismanin daha once yapilmis oldugunu anliyorum ama, bunun simdi
soylenmesine pek anlam veremiyorum. Sonuc ise ortaya konmus emeklerin
ziyan olmasindan baska bir sey degil.

Baris.
--
Gnome-Turk