Re: Yenilenen dosyalar

Merhaba,

On Tue, 2004-02-17 at 18:00, Baris Cicek wrote:
> Liste atilan mailleri bir tek ben mi okuyorum merak ediyorum dogrusu.
> Defalarca liste maillerimin sonunda ekledigim durum sayfasinin kontrol
> edilmesini ve kim hangi paketi ceviriyorsa iletmesini rica ettim. Simdi
> lutfen bir daha bakar misiniz o listeye, g-c-c'nin gnome-media'nin
> durumu nedir?
> Bu calismanin daha once yapilmis oldugunu anliyorum ama, bunun simdi
> soylenmesine pek anlam veremiyorum. Sonuc ise ortaya konmus emeklerin
> ziyan olmasindan baska bir sey degil.

Bu dosyaları siz durum sayfasını hazırlamadan önce listeye ve Görkem'e
göndermiştim
(http://mail.gnome.org/archives/gnome-turk/2004-January/msg00049.html).
Normal koşullarda, eğer tercüme kalitesi yeterli ise bunların CVS'de
olması gerekiyordu, yanılıyor muyum? Daha sonra işlerimin yoğunluğundan
dolayı takip edemedim. Dün akşam sodipodi'nin CVS'de güncellenip
güncellenmediğine bir baktım ve değişikliklerin CVS'de olmadığını
farkettim.

Bu gerginliğe gerek yok, diğer dosyaları güncelleyelim yeterli.
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |