Re: Yenilenen dosyalar

On Çrş, 2004-02-18 at 10:16 +0200, Enver ALTIN wrote:

> Buradaki çalışmaların hepsini teker teker göndermek yerine bir web
> sitesinde toplayıp URL'i göndermiştim. Malumunuz, e-posta için biraz
> fazla büyükler. Ayrıca genel bir istatistik listesi yaparak altında da:
>
> "Yerelleştirme çalışmalarına katılan arkadaşlar için: Yarım kalan
> dosyalara devam etmek için http://fsoffice.ath.cx/~skyblue/pofiles/
> adresine girip dosyalarınızı alabilirsiniz.
>
> Görkem/Fatih: Aynı adresten bu dosyalara ulaşabilirsiniz."
> ^^^^^^^^^^^^
>
> ibaresini eklemiÅŸtim. CC:'de gnome-turk at gnome.org ve gorkem at
> [...]

Merhaba

Bu adres çalışmıyor, çalışsa da her gün o adrese bakıp dosyaların
çevrilip çevrilmeyeceğini nasıl bilebilirim? Kimin ne zaman bitireceğini
nasıl anlayacacağım? Dosyaları şahsen bana göndermek doğrudan senin
görevin.

Listede her zaman kullandığımız yöntem aşağıda yazıyor. Bir yerde yazılı
tutarsan sevinirim.

1. Biten dosyalar büyük olsa da bana özel e-posta ile gönderebilirsin.
Hem senin, hem de benim band genişliğimiz bunun için yeterli.

2. İnternete telefonla bağlanıyorum diyorsan bu sefer de biten dosyaları
bir web sayfasına gönder, ama listeye ve/veya bana haber ver.

Rica ediyorum, bilgilendirerek vererek gidelim. Bundan 1 ay önce henüz
bitmemiş dosyaların web adresini bana göndermek çözüm değil. Kendini
benim yerime koy lütfen :-) Ne ben, ne de başkası bir web sayfasını
çevrilmiş dosyalar için sürekli kontrol edemez.

İyi çalışmalar
Görkem