Re: Yenilenen dosyalar

On Wed, 2004-02-18 at 13:03 +0200, Görkem Çetin wrote:
> Merhaba

Merhaba,

> Bu adres çalışmıyor, çalışsa da her gün o adrese bakıp dosyaların
> çevrilip çevrilmeyeceğini nasıl bilebilirim? Kimin ne zaman bitireceğini
> nasıl anlayacacağım? Dosyaları şahsen bana göndermek doğrudan senin
> görevin.

Bu e-postanın gönderildiği tarihte bu adres çalışıyordu. Her gün değil,
gönderdiğim gün bakman, alman ve bu dosyaları CVS'e aktarman beklenirdi.
Kimin ne zaman bitireceği ile değil, işin ne kadarının bitirildiği ile
ilgilenmeliyiz. İnsanlar işleri yarım bıraktıklarında, kaldığı yerden mi
devam edeceğiz, yoksa baştan mı başlayacağız?

Dosyaların bulunduğu adresi şahsen sana da göndermiştim (CC: listesinde
vardın) ama görevini yapmayan sanırım bu durumda sensin.

> Rica ediyorum, bilgilendirerek vererek gidelim. Bundan 1 ay önce henüz
> bitmemiş dosyaların web adresini bana göndermek çözüm değil. Kendini
> benim yerime koy lütfen :-) Ne ben, ne de başkası bir web sayfasını
> çevrilmiş dosyalar için sürekli kontrol edemez.

Bir web sayfasını kontrol etmeni beklemiyorum zaten. Yalnızca burada
yapılan çalışmanın sonuçları olarak bu dosyaları bahsettiğim adrese
yerleştirmiştim. Bu adres geçici idi, çalışmaya katılan arkadaşların
yarım bıraktıkları dosyaları alabilmeleri ve proje yöneticisi olarak
senin de bu çalışmanın sonuçlarına gerekli ehemmiyeti göstererek bunları
o anki sonuçları itibarı ile CVS'e aktarman için yerleştirilmişti.

Benim görevim, senin üzerine düşeni yapıp yapmadığını denetlemek değil.
Tamamen şans eseri ikinci çalışmamız için CVS'den muhtelif uygulamaları
derlemek üzere hazırlarken po dosyalarından bir tanesini kontrol edip
görevini yapmadığını farkettim ve ertesi gün de aynı dosyaları
yedeklerimden bir başka adrese yerleştirip gerekeni yapmanı rica ettim.

Aldığım tepkiye bakılırsa ya biryerlerde yanlış anlaşıyoruz, yada benim
bilmediğim başka bir sorun var.

Lütfen proje yöneticisi olarak üzerine düşeni yap ve şu dosyaları CVS'e
aktar.

İlgine teşekkür ederim,
İyi çalışmalar,
--