Re: E-postalar..

Arkadaslar,

Kucuk biseye deginmeden gecemeyecegim.

Gnome.org.tr'nin nerede bulundugu cok da buyuk bir konu degil su asamada.
Buna e-posta dahil. Yarin oburgun n'olcak kaygisina da gerek yok
bence. EN EN EN EN EN kotu ihtimalde bile sagda solda bedava olarak
alan barindirilabilecek n tane yer var. E-posta ve alias icin mesela
mydomain.com, web barindirma icin de yazarken aklima gelmeyen bi dolu
yer vardir. Daha da kotu bi durumda, en olmadi, 3 aylik toplantilarda
herkes 1-2 milyon verse bile bi barindirma paketi alinabilir. -Sahsen
ben verirdim =)-. Bu kadar muazzam bi caresizlik durumu yok bence =).
Orda mi olsun burda mi olsun konusu olmamali =).

Diger taraftan kimlere gnome.org.tr hesabi ve adresi verilecegi konu.

Buarada, Baris'in onerisi bence guzel. Mesela ben de fazladan bi' tane
daha mail kutusu istemiyorum =). Ama baskasi ister, onlara veririz.

Bir kriter olmali mi olmamali mi konusulmasi gereken konu bu bence =).

Iyi calismalar