Re: E-postalar..

On Wed, 2004-12-01 at 20:57 +0200, Erhan Ekici wrote:
> Merhabalar...

> Uzem evet su an da tum isimizi fazlasiyla goruyor ama oyle yada boyle sonunda
> LKD catisi altinda olmak onemli. Kisiler, kurumlar olayi.
>
> Ben de su an LKD altina tasimak istemem. Gereklilik yok su anda.

Tamam yani kurumlar kalici insanlar gecici bakisini anliyorum. Ama simdi
Devlet Su Islerinin makinasinda da saklayabiliriz o zaman o da kurum.
LKD'yi Gnome ile bagdastiran ne var ben goremiyorum. LKD ayri bir
dernek, eger herkes cok derneklesmek istiyorsa bu bir dilekce ve biraz
evrak isi arkadaslar (dernek kurmus birisi olarak soyluyorum). Yeni
dernekler kanunu ile hatta cok cok daha kolay isler.

Soylemek istedigim sey su sonucta, bu alanadi mevzusunda da bir kac kez
dile gelmis bir olaydi. Biz burada ayri bir topluluguz. LKD de baska bir
kurum. Surekli sanki onun altinda calisiyormusuz izlenimi beni cok ama
cok rahatsiz ediyor. Boyle bir sey yok zaten. Ama bu gorusun de cok
zararli oldugunu soyluyorum. LKD'nin alan adini almasina (hatta kendi
basina almasina) karsi olmamin sebebi de buydu.

Dunya'da acik kaynakli yazilim ya da baska amaclarla kurulu bir cok
topluluk kurumsal yapi tasimiyor. Tasiyanlarin da hemen hepsi sadece
bagis toplayabilmek icin bu kurumlari olusturuyor. Bizim bagis toplama
gibi bir kaygimiz da olmadigi icin (simdilik tabi) bu tip bir kurum
olusturmamiza da gerek yok. Ama bu hicbir zaman bizim gecici oldugumuz
anlamini da tasimiyor.

> Su asamada gerek var mi bilmiyorum? Ama denenebilecek bir yontem:)

Bana da pek gerekli gelmiyor. Diger turlu de gidici gorunuyoruz surekli
ama. :) Kalici olmak maksat.