Re: E-postalar..

Bence LKD'yi hic karistirmayalim. Onlara bir yuk daha yuklemeyelim.
Hatta onlara biz yardimci olabiliriz, linux.org.tr'yi biz yonetelim bu
konuda daha basarili oldugumuz asikar. :)

Saka bir yana, Uzem her yonuyle ani kurtariyor. Ve sanirim sistem
degisikligi yapmaya da pek luzum yok. Alias olsun ya da vpop olsun
tartismasinda her isi de olsun onerisi getiriyorum. Cogu insan icin
ayrica kontrol etmesi gereken bir hesap zaten arzu edilir bir sey
olmayacaktir (ben mesela). Ama zaten dediginiz gibi yuzlerce insan
olmayacak bu hesabi alabilen.

Bu arada her ceviri yapana hesap verme konusunda benim de kaygilarim
var. Ancak su kadar ceviri yapsin sonra demek de pek makul degil. Bu tip
sorunlar ortada olunca gnome-turkiye olarak ayni gnome'daki gibi bir
board olusturalim, her sene bu board'u secelim ve bu board bu tip islere
karar versin gibi bir fikrim var. Ne dersiniz? Board'a yk gibi de
bakabiliriz.