Gnome Turk liste (was: Re: gconf)

Enver ALTIN wrote:
> Bunu çok takdir ediyorum. Gönderdiğimiz dosyaların CVS'e gidip
> gitmediğini bilmek çok önemli değil tabii ama, düşünün ki ben dosyayı
> size gönderip sildim, sizin de diskiniz bozuldu. Ne olacak?
>
> E-posta listeleri _bedavaya_ yedekleme de sağlar bize. Çok fazla
> avantajı var, saymakla bitmeyecek.

-> http://mail.gnome.org/archives/gnome-turk/ bir aydinlatma
getirebilir. Varolan özellikleri kullanmak en öncelikli istir...
gnome-turk arsivi bayagica kapsamli ve iyidir, öyle bir konu icin
sf.net'le ugrasmaya degmez.

98 üyemiz vardir.

Vallahi, üye olan 20 liste arsivleme vs. adresini silersem (ki bana göre
gereksiz bir islemdir, amma neyse..), kalan 70 kisinin yaklasik hepsinin
gzip yada bzip2'si vardir.

> Hadi ama, po dosyaları o kadar büyük değil. Hem gzip var, bzip2 var,
> dimi ama? Daha iyi bahaneler bulabilirsin :)

Iste :-) gziplendikten sonra hicbir po dosyasi modem kullanicilari icin
aci olmaz.