Re: gconf

Merhaba,

On Sat, 2004-04-10 at 11:39 +0000, Görkem Çetin wrote:
> Dosyayı liste yerine doğrudan bana ya da Barış'a iletir misin?  (Bir
> sonraki çalışmandan bahsediyorum)

Görkem, izninle bunu sorgulamak istiyorum. Bu kuralın nereden geldiğini
de bilmiyorum ve bana çok anlamsız geliyor.

Dosyaların CVS'e gönderilmesi konusundaki çalışma biçimimiz bireylere
fazla bağlı, bu işi kendi kendini götürebilecek kurumsal bir yapıya
dönüştürmemiz gerek.

Ben dosyaların doğrudan listeye gönderilmesini daha doğru buluyorum, bu
sayede listeye üye olan kişilerden _isteyenler_ gönderilen dosyayı
inceleme ve olası hataları yakalama fırsatı bulabilirler. Bu da doğal
ortamda KG çalışması sağlamamız anlamına geliyor.

Ayrıca bir dosyanın CVS'e gidip gitmediğini proje yöneticisinin bu
iletiye yazacağı yanıt sayesinde herkes öğrenebilir, dolayısıyla bir
özdenetim mekanizmasına da sahip oluruz.

Yorumlar?
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant