Re: GIMP Tercuemesi! (was: Re: unmaintained translations and how tohandle them)

Merhaba

<...>
> isteyenleriniz var midir?! Dosyalari ben gönderip, aliyor bu ara
> yeniden, yani islem hafifce kolaylasiyor.
>

> 1: => Evolution (Görkem halletti son günlerde), Nautilus (Görkeeeem?),
> Gnumeric, Gnome-Core zimpirtilari vs... gelistirici ortaminda dosya
> tercüme etmek isteyen var midir?!?!

Aslinda cevirilerin tamaminin elden gecmesi, KDE'de yaptigimiz gibi QA'ya
girmesi gerekiyor. Bunu soylemek cok aci, ama GNOME icinde, gunluk hayatta
dahi kullanamayacagimiz ibareler goruyorum. GNOME cevirisi yapan
arkadaslardan ricam, cevirileri yaptiktan sonra uzerinden bir kez daha
gecmeleri, hatta msgfmt komutu yardimiyla mo dosyalarini sisteme kurarak
deneme yapmalari...

Dosyalarin CVS'e gonderilmelerinden sonra hatalarin bulunmasi ve
duzeltilmesi cok daha fazla zaman aliyor.

Fatih, bana Nautilus'u yollar misin?

Selamlar
Gorkem