Re: GIMP Tercuemesi! (was: Re: unmaintained translations and how tohandle them)

Merhaba

> Cok profesyonel bilgi istemeyen seyler varsa cevirebilirim. Prof. dan
> kastim mesela cok Office kullanmadigim icin Office ile ilgili ceviri
> yapmak zor oluyor.. Elinizde neler var ? Secmece var mi :)

Aslında Gimp çok zorlu, dik bir yokuş. Kullanılan kelimeleri Türkçeye
çevirmek gerçekten uzmanlık istiyor. Alper bu işi oldukça iyi bir şekilde
uzun süre götürdü, bundan sonra da bence öncelikli olarak kendisinden
yardım alalım derim. Eğer kabul etmezse, devam edersin, uygun olur mu?

Alper, durumun nedir?

Selamlar
Görkem