GIMP Tercuemesi! (was: Re: unmaintained translations and how tohandle them)

On Wed, 2003-06-25 at 21:47, Enver ALTIN wrote:

> Aslinda biraz guncellemek de gerekli bu tercumeyi. Gonullu var mi?

O charset olayini ben kolayca transfer ederim de, iste o güncelleme
olayina karisamam iste - gönüllü varsa, lütfen, lütfen ortaya ciksin!

Eskiden Alper bakardi tercümeye amma zaman acisindan rahat degildi
herhalde bu günlerde dogru hatirliyorsam, dimmi?

Baska bu tercümeye ve diger büyükce ve önemli tercümelere^1 el atmak
isteyenleriniz var midir?! Dosyalari ben gönderip, aliyor bu ara
yeniden, yani islem hafifce kolaylasiyor.

1: => Evolution (Görkem halletti son günlerde), Nautilus (Görkeeeem?),
Gnumeric, Gnome-Core zimpirtilari vs... gelistirici ortaminda dosya
tercüme etmek isteyen var midir?!?!