Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

Pazartesi 24 Aralık 2001 18:55 tarihinde , Fatih Demir şunları yazmıştı:

¦[ Tabii öyle, hem de cok ekonomik olurdu. Fakat bu sözlügü de o zaman
¦[ yeterince gelistirilmesi gerek, onu da unutmamak gerekir, yani ufacik
¦[ bir 200K dosyasi olmamasi lazim o dosyanin.

Şimdilik çok küçücük :-)
Ama sırf benim veri girmemle çok da büyüyemeyeceği aşikar.

¦[ Güzel, yani baygica bir gelisimi üstünden gecmis bir "ürün"
¦[ denilebilir...
¦[ Denemesi bedava degil mi, kredi karti numarasi istemesen benden en
¦[ sonunda da .-)

GPL yeterli değil mi?

¦[ Heh, iyi, zaten öyle bir soru yöneltmistim herhalde... Baska bir
¦[ muhtemel sunucu var midir bu dosyalar icin, gnu-tr'cilere cok
¦[ güvenemiyorum da ,-)

GPL; dosyanın turşusunu kurabilirsin :-)

Kolay erişilebilir bir yer olması bence yeterli, adresin önemi var mı?
sourceforge hesabım: nilgun
gnome-turk cvs'sinde de durabilir, hiç farketmez

Esen kalın,
Nilgün