=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_Tri_bodky_a_=FAvodzovky?=

Nič som nenastavoval. Mail bol odoslaný z webrozhrania gmailu.

Dňa 16. októbra 2012 11:42, Marian Cavojsky <cavo+gnomei18n cavo sk> napísal(-a):
On Mon, Oct 15, 2012 at 11:13:03PM +0200, Pavol Babinčák wrote:

> V Gmaile sa mi zobrazili slovenské uvodzovky správne. Možno Mutt
> upravil zobrazenie na uvodzovky v ASCII.

Mutt nič neurobil. Mutt mi zobrazil z multipart/alternative textovú
verziu ako ho mám aj nakonfigurovaný. A tam sú slovenské úvodzovky
nahradené ascii úvodzovkami.

Roman, možno by bolo vhodné buď naučiť poštového klienta posielať v
oboch verziách rovnaký text, alebo vypnúť posielanie oboch verzií, aby
zbytočne nenastávali nedoruzumenia.

Vo všeobecnosti sa doporučuje neposielať obe verzie, ak sa už neviete
rozlúčiť s html verziou, tak už asi všetci klienti ju dokážu celkom
zrozumiteľne zobraziť. Textová, len zväčšuje zbytočne e-mail a môžu
nastávať takéto nedorozumenia, keď klient posiela nerovnaké verzie.

--
Marián Čavojský