Re: ICC color profile

Ahoj.

Súhlasím s poradím slov "profil farieb", len s umiestnením skratky ICC váham.

ICC profil farieb
profil farieb ICC
profil ICC farieb

Ja som za možnosť "ICC profil farieb" - aj keď som si nie celkom istý,
či by to správne nemalo byť "profil farieb ICC" (čo by ale vyzeralo,
ako keby sa to ICC týkalo farieb a nie profilu).
Takže stále som za možnosť č. 1.

Paľo