Re: ICC color profile

Je to vo viacerých moduloch. Niekde to skracujú na colour profile - to že ide o ICC je jasné z kontextu - vlastne neviem či existujú aj nejaké iné druhy

išlo mi skôr o to či profil farieb alebo farebný profil

ICC je skratka dajakého konzorcia. čiže by to mal byť Profil podľa ICC, keby to bolo od microsoftu prekladali by sme to farebný profil Microsoft alebo Microsoft farebný profil?