Re: ICC color profile

Vzhľadom na to, že sa preklad vyskytuje v module gnome-color-manager, ktorý je určený na kalibráciu vstupných a výstupných zariadení, je dosť pravdepodobné, že to používateľ bude vedieť. Bežný človek zariadenia nekalibruje a nemá potrebné príslušenstvo. Ten kto ho má a chce kalibrovať, bude vedieť čo ICC profil je.