=?UTF-8?B?UmU6IFJlOiBBa28gamUgdG8gc28gemHEjWxlxYhvdmFuw61tPw==?=

2010/3/18 helix84 <helix84 centrum sk>:

> Posnaz sa, otazku si nezodpovedal. Nie kvoli Petrovi, ale kvoli tomu
> aby sme mohli mat dalsieho zaclenovatela.
>
> Snad hovorim za vsetkych (inak sa ohradte), ze chceme transparentne
> pravidla. Mnohe v sucasnosti zavisi od lubovole jedneho cloveka -
> teba. To je cely problem.
Suhlasim a tiez ziadam aby Marcel uviedol argumenty resp dovody preco
Peter, alebo niekto iny nemoze byt kontrolorom. Na Gnome wiki su 2
podmienky, prvu Peter splna, druha je suhlas koordinatora. Takze
pokial Marcel neuvedie padny dovod preco Peter nemoze byt kontrolor
tak by mal suhlasit s jeho ziadostou.
Na okraj dodam ze Peter je v sucastnosti asi najaktivnejsi clen timu,
takze by bolo velmi dobre ak by bol aj zaclenovatelom, kedze na to ma
aj cas.