Re: Check spelling a =?UTF-8?B?w7p2b2R6b3ZreQ==?=

a preco nepouzivat "kontrola pravopisu a gramatiky"? tak to je v open office-ovi a podobne aj v ms office-ovi.

nemyslim si, ze je vhodne zavadzat novy pojem, ktory nie je v pouzivateloch vzity. aj mne sa obcas stane, ze pri pouziti noveho softu preklikavam polozky menu hladajuc konkretnu a znamu funkciu, ale vdaka "paradnemu" prekladu to prehliadnem a zostava mi iba rozculovat sa nad tym, ako to niekto mohol takto prelozit.

mirek