=?iso-8859-1?Q?Demokratick=E9_hlasovanie?= =?iso-8859-1?Q?=3A_wiki_-_jedna_str=E1nka?= alebo viac?

Ahoj,

Keďže niektorí členovia tímu nesúhlasia s výsledkami nerozhodného
hlasovania
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00316.html
o rozdelení, resp. nerozdelení wiki stránky
http://live.gnome.org/SlovakTranslation na jednotlivé podstránky,
rozhodol som sa, že urobíme demokratické (resp. demokratickejšie)
hlasovanie.

Tu sú upravené pravidlá hlasovania:

Hlasovanie bude prebiehať kontinuálne, t.j. do doby, kým sa nerozhodne o
jednej, alebo druhej variante. Rozhodujúca je nadpolovičná väčšina
členov tímu. V súčasnosti má tím 15 členov, t.j. potrebných je aspoň 8
hlasov. Pokiaľ sa zmení počet členov, tak sa zmení aj kvórum hlasovania,
ale vždy musí rozhodnúť nadpolovičná väčšina členov.

Hlasuje tak, že dáte reply na tento mail a vymažete z neho všetko,
okrem jediného riadka - vašej voľby. Možné voľby sú:

* Chcem, aby sa stránka rozdelila.
* Chcem, aby stránka ostala ako je.

Aktuálny stav hlasovania:

Počet členov tímu: 15
Potrebné hlasy na rozhodnutie: 8

* Chcem, aby sa stránka rozdelila.
7 hlasov:
	Marián Bača
	Ladislav Gubík
	Robert Hartl
	Pavol Klačanský
	Peter Mráz
	Jaroslav Ryník
	Tomáš Virgl

* Chcem, aby stránka ostala ako je.
4 hlasy:
	Ivan Masár
	Roman Mátyus
	Pavol Šimo
	Marcel Telka

nehlasovali (4 hlasy):
	Miroslav Biňas
	Ľudovít Lukáč
	Jozef Peterka
	Tomáš Zubčák

Pokiaľ niekto, kto už hlasoval predtým, zmení svoj názor, môže hlasovať
znova, stačí keď zahlasuje presne tak isto, akoby hlasoval prvýkrát.

Po prijatí každého nového hlasu odošlem aktuálny stav hlasovania.
Podobne to urobím po zmene v zozname členov.

Ak nastane situácia, že jedna z možností získa potrebnú nadpolovičnú
väčšinu, počkáme ešte týždeň, či náhodou niekto z tých, čo už hlasovali
nezmení názor.

Ďakujem.