Re: Hlasovanie: wiki - =?iso-8859-1?Q?jedn?= =?iso-8859-1?Q?a_str=E1nka?= alebo viac?

On Tue, Feb 09, 2010 at 06:32:06PM +0000, Laco Gubík wrote:
> Hmm, ignorovat nazor vacsiny timu, lebo tebe to je jedno ...

Hmm. 7 nie je väčšina, ale polovica.

Mne to jedno nie je. Ak by sa podľa pravidiel hlasovania rozhodlo, že sa
má stránka rozdeliť, tak by som to bez jediného slova urobil. Pretože by
som dodržal pravidlá, ktoré boli zverejnené pred hlasovaním. Aj keď s
rozdelením nesúhlasím.

> Plytvame viac casu tymito diskusiami a to najme pre tvoju neochotu
> nieco zmenit, kludne tu stranku prerobim ja a som si isty ze by nemali
> problem pomoct aj ostatni.
> Potreba tu stale je a nejde o to co sa komu paci a co nie, ide o to
> aby to bolo prehladnejsie pre novych clenov.

Prepáč, ale toto je názor presnej polovice členov tímu. Druhá polovica
sa buď nevyjadrila (ťažko povedať prečo), alebo bola proti.