=?UTF-8?Q?Re=3A_Demokratick=C3=A9_hlasovanie=3A_wiki_=2D_jedna_str=C3=A1nka_?= =?UTF-8?Q?alebo_viac=3F?=

Cau Marcel,

Presiel viac ako tyzden odkedy aspon 8 clenov timu hlasovalo za
rozdelenie (Roman zmenil svoj nazor pred 10 dnami
http://mail.gnome.org/archives/gnome-sk-list/2010-February/msg00356.html)
a teda by sa malo hlasovanie ukoncit.

Laco