Re: =?utf-8?B?SG9zdGl0ZcS+?=

On Tue, Feb 02, 2010 at 10:19:23AM +0100, Peter Mraz wrote:
> no prepína sa mi síce google.com na google.sk a to vraj spôsobuje ze
> dostanem iné výsledky, al ja mám na prvej strane 3 výsledky ktoré
> pojednávajú o tom čo je host v počítačovej terminológii - na dalsích
> stránkach som nasiel aj slovenské stránky kde sa používa "host" nepreložený
> a skloňovaný podobne ako firewall
>
> ked do googla zadám hostiteľ tak hádaj čo dostanem

Ja keď zadám na google.com "hostiteľ", dostanem tieto odkazy (a za nimi
kopu ďalších):

http://www.martinus.sk/?uItem=64405
http://www.abcknihy.sk/Kniha/hostitel-2100332.aspx
http://werapage.blog.cz/0903/stephenie-meyer-the-host-hostitel

Všetky tri pojednávajú o knihe, ktorá sa v originále volá "The Host".
Preložené je to ako "Hostiteľ".

> keď by sa to malo prekladať ako hostiteľ - tak radšej nech je to host - tj
> neprekladať to vôbec

Ok. Vidím, že argumentami Ťa nepresvedčím. Čo navrhuješ, aby sme dospeli
ku konsenzu?