Re: Novy clen timu: JOZEF PETERKA

Ahoj,

Ešte som si všimol, že používaš dve rôzne e-mail adresy. V tomto maile
uvádzaš JOZEF PETERKA TOPOLCANY NET a na
http://l10n.gnome.org/users/KaiSVK/ máš kai topolcany net (s touto
adresou si aj prihl8sen7 do mailing listu).

Aby nevznikal chaos, prosím Ťa, používaj pri komunikáciu v rámci nášho
tímu len jednu adresu. Ďakujem.

Chcel by som Ťa poprosiť, aby si dokončil registráciu do nášho tímu, aby
si sa stal plnohodnotným členom. Ak tak neurobíš do 12. októbra 2009
12:00 CEST, budem Ťa musieť vylúčiť zo zoznamu členov na adrese
http://l10n.gnome.org/teams/sk.

Ďakujem.