Re: =?utf-8?Q?=C5=BDiados?= =?utf-8?B?xaU=?= o preklad gnome-bluetooth

Ahoj,

On Wed, May 27, 2009 at 09:46:17PM +0200, Pavol Klačanský wrote:
> Ahoj,
>
> prekladalo to kedysi zopár ľudí, žiadny s nich sa mi neozval, že to chce
> prekladať, neplánujem to prekladať ja => modul je voľný.

Podľa hlavičky toho PO súboru to nevyzerá, že by to prekladal ešte aj
niekto iný okrem Teba...

> Copyright to neviem ako to funguje. Ale mne to nevadí ak to zmeníš.

Hm. Pokiaľ viem, tak s tou zmenou by mali súhlasiť všetci autori. ̌Co
sa mi zdá ako trošku komplikované kvôli pár reťazcom, ktoré tam sú
preložené.

Najlepšie by teda asi bolo, keby to Tomáš preložil celé odznova, bez
použitia pôvodného prekladu, aby sme sa nedostali do nejakého právneho
problému.

T.j. vidím to tak, že by malo začať s týmto súborom:
http://l10n.gnome.org/POT/gnome-bluetooth.master/gnome-bluetooth.master.pot
a pri preklade nepoužiť už existujúci preklad.

Tomáš, chceš sa do toho pustiť aj s týmito podmienkami?