Re: check-po: =?ISO-8859-1?Q?N=E1stroj?= na kontrolu =?ISO-8859-1?Q?form=E1tu?= =?ISO-8859-1?Q?_Slovensk=FDch?= PO =?ISO-8859-1?Q?s=FAborov?=

ahoj

tak som dos2unix nainstaloval, ale chyby zostali. sice uz iba dve, ale
su tam. teda konkretne:

Username: mirek
Full name: Miroslav Biňas
User full name: Miroslav Binas
User e-mail: mirek host sk
Check for translator full name... FAILED
WARNING: Assigned translator full name differs from user's registration
NOTE: Unable to check translator against Vertimus

a druha:

Check registered translator full name... FAILED
WARNING: Registered translator fullname differs from Last-Translator
   registered translator: Miroslav Biňas
   Last-Translator: Miroslav Biňas

je tam este jedna chyba v poslednych commitoch kvoli casovemu posunu
(poedit to robi asi sam a nevsimol som si to), tak prave tu chybu mozes
ignorovat - opravim pri dalsom commite. vies poradit?

add navrh na vymenu dos2unix pomocou sed-u - pokusne som napisal nieco
taketo a vyzera to, ze aj funguje:

sed 's/\r//g'

mirek
V Pondelok, 11. máj 2009 o 20:33 +0200, Marcel Telka napísal(a):

--
e-mail: mirek[[at]]cnl.sk
jabber: mirek[[at]]jabbim.sk

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc, .docx a .ppt (power
point)
precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html