Re: check-po: =?ISO-8859-1?Q?N=E1stroj?= na kontrolu =?ISO-8859-1?Q?form=E1tu?= =?ISO-8859-1?Q?_Slovensk=FDch?= PO =?ISO-8859-1?Q?s=FAborov?=

ahoj

tak som dneska konecne vyskusal check-po spolu s prekladom cheese a mam
mensi problem - teda 3 warningy:

===================
Assigned Translator
===================
./check-po.sh: line 188: dos2unix: príkaz nenájdený
Username:
Full name:
User full name: Abdurixit Abduxukur
User e-mail: Amila Akagic
Check for translator full name... FAILED
WARNING: Assigned translator full name differs from user's registration
NOTE: Unable to check translator against Vertimus

nepozeral som velmi do kodu, takze neviem, odkial sa tam to meno vzalo.
myslim, ze to asi s absenciou dos2unix tiez nema vela spolocneho (ta
utilita je len kvoli prevodu ukoncovania riadkov? ak ano, tak tu nahradu
by malo byt mozne zabezpecit aj sed-om)

Check registered translator full name... FAILED
WARNING: Registered translator fullname differs from Last-Translator
	registered translator:	Miroslav Biňas
	Last-Translator:        Miroslav Biňas

nuz neviem, ale ja tu rozdiel medzi tymi menami nevidim. obe su moje a
vyzera to tak, ze aj napisane spravne

Check registered translator e-mail... FAILED
WARNING: Registered translator e-mail differs from Last-Translator
	registered translator:	mirek host sk
	Last-Translator:        mirek host sk

tu podobne - tie e-maily tiez "vyzeraju" byt rovnake.

mirek
V Utorok, 21. apríl 2009 o 10:37 +0200, Marcel Telka napísal(a):